söndag, februari 11, 2007

Vecka 6 - 39 km - 3 pass

Det blev väl inte riktigt som det var tänkt den här veckan. Men samtidigt får jag vara nöjd att förkylningen och illamåendet inte blev värre än det var.

Jag hann i alla fall med tre pass den här veckan och 39 km totalt. Nästa vecka blir en tung vecka. Men jag kan inte i dagsläget garantera att det kommer att uppfyllas.
För det första är jag inte helt säker på hur pass långt borta från min kropp förkylningen är. Och för det andra återstår det att se vad sjukgymnasten säger i morgon. Även om jag intetror att hennes åsikter skulle ändra på min träningsmängd just nu.

Det jag räknar med att få av henne är mera tips på hur jag kan stärka och förebygga muskler och andra delar av foten kring skadan. Kanske något som påskyndar läkningen och små tips i allmänhet.

Så vi glömmer den här veckan. Och så jobbar vi vidare. Jag på gång nu. Efter kommande vecka ska jag ta beslutet om hur det ser ut med en eventuell försäsong. Just idag. Ser jag positivtpå det.

Inga kommentarer: