måndag, september 27, 2010

Oplanerad vila

Jag håller låg profil här på sidan. Efter senaste uppdateringen fortsatte det höjas med km antalet varje vecka. Och egentligen känbdes det bara bättre och bättre. Ja, inte sämre i alla fall. Senfästet var stabilt och jag såg verkligen fram emot idag. Måndag vecka 39. Då var det slut på rehabträningen och dags att köra för fullt igen. Fan va nice!

Men så kom lördagen. Och jag började få ordentligt ont i halsen. Och så kom söndagen. Och halsen blev ännu värre. Och i natt. Då gick det knappt att svälja alls. Så nu sitter jag här. Det är måndag. Det är vecka 39. Men inte fan får jag köra för fullt.

Kanske ska jag bara vara glad över att skadan antagligen är läkt. Det halsonda försvinner av sig själv. Om några dagar. Hoppas jag. Jag antar att jag får vänta ett tag till innan jag gasar på med skogsintervallerna.

Inga kommentarer: