onsdag, juni 06, 2007

Tre pass, tre platser

Nu sitter jag med en ny dator i knät. Så det kanske är på tiden för en liten uppdatering av träningen.
I lördags var jag ute hos Janne i Jakobsberg och körde ett morgonpass på 7,5km (35.10.31). Morgonpass känns aldrig bra, och det här var inga undantag.

I måndags fick jag också sällskap av Janne, men då i Väsbys skogar. 8,7km (38.37.66). Det passet var nog ett av de bättre på ett tag. Baksidan kände jag i stort sätt inte alls av, och då höjdes farten lite mot slutet.

I går var jag ute på gärdet och vårruset och passade på att köra ett pass där. Det blev ett lugnt och lätt joggpass på 7km (33.20.32). Kan inte påstå att det kändes jättebra i baksidan, men jag hoppas inte att det ska vara något som hänger kvar.

Nu ska jag snart iväg bort till rotebro på veckans tredje pass på lika många dagar. Viktigaste är nog att komma in i rytmen nu. Att köra många pass, även om det inte är speciellt hårda.

Inga kommentarer: