lördag, februari 21, 2009

Jag var bara tvungen

Senaste tiden har det inte blivit någån träning alls. Efter de dät två dagarna med säkerhetsvila så kom det. Det jag egentligen bara väntade på. Sjukdomen.

Först var det halsen. Sen kom snorandet och hostandet. Och jag har fortfarande träningsvärk i magen efter allt hostande. Efter att ha blivit hemskickad från jobbet i onsdags så hoppades jag på ett snabbt tillfrisknande. Men tydligen inte.

Nu har jag legat tre dagar i soffan. Inte jättesjuk. Men inte frisk heller. Och det verkar inte bli bättre. Fortfarande snorig och hostig. Men då halsen är okej så var jag bara tvungen idag.

Lördag morgon. Vilat en vecka. Fantastiskt väder ute. Så jag var tvungen att dra på mig träningskläderna och rasta benen lite. Joggade 4km [18.57.66]. Och det var riktigt jävla skönt.

Får se hur kroppen svarar på det här. Förhoppningsvis så är det ingen fara. Utan jag kan köra på nästa vecka som vanligt.

Inga kommentarer: