söndag, december 02, 2007

Tid för operation

Nu börjar det närma sig operationen av vänster hälsena. Det är lite drygt en vecka kvar. 11 december lägger jag mig på operationsbordet och låter Dr. Gustafsson fixa till senan.

Senaste veckan har träningen ändå gått på relativt bra. Det har blivit några längre pass. 12-13 km på km tider ner mot 4.30. Och det har känts riktigt lätta och rymiskt.

En del stunder har jag funderat på om jag verkligen borde göra operationen, men när jag sedan efter passet känner lite lätt på senan så vet jag att jag gör rätt.

Nu blir det några dagars vila, eftersom jag har en mindre förkylning i kroppen. Och vill inte chansa på att utveckla den inför operationen. Har jag tur försvinner den snabbt och jag kan få in några löppass till i slutet på nästa vecka. Men det återstår att se.

Jag återkommer efter operationen och utvecklar lite vad som gjorden där inne kring senan.

Inga kommentarer: