lördag, december 22, 2007

Ett steg framåt

Nu har det gått lite längre tid sedan operationen. Och jag måste säga att det senaste dagarna har gått riktigt bra. Jag kan i stort sätt gå helt normalt nu. Och jag vill bara få bort det där eländiga blodiga bandaget som sitter runt senan. Och så dra bort stygnen.

Senaste veckan har jag fortsatt med den lätta styrketräningen här hemma. Lagt på några repetitioner bara. Känns skönt att vara inne i någon slags träningsrytm i alla fall. Även om det knappast kan räknas som riktig träning. Inte sån träning jag vill utföra.

Idag tog jag det så långt att jag drog fram motionscykeln. Drog på mig lite träningskläder och började trampa lite lätt. Utan något motstånd. Cyklade lugna 5km [12.44.79]. Och skönt med lite omväxling. Och att få känslan att gå lite framåt nu.

Inga kommentarer: