fredag, augusti 03, 2007

2 underbara km

Nästan två månader sedan jag tog de senaste löpstegen. Men idag var det dags. Egentligen var det inget jag planerade, utan det bara blev så. 2km (9.39.95) fick det bli. Från bussen till mina föräldrar.

Det var helt underbart. 2km underbar känsla. Steget kändes spänstigt och benen pigga. Konstigt skulle det vara annars. Hälsenan kändes ingenting. Inte under löpning i alla fall. När man känner lite lätt på den så ömmar den fortfarande, så har det varit i två månader nu. Men kanske behövs det lite rörelse på den för att det ska bli bättre.

Det här vara bara en engångsföreteelse. Jag tänker inte fortsätta springa nu. Men någongång ibland kanske det kan bli något km. Undertiden fortsätter jag med mina cykelpass. Och med lättare styrka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svårt att hålla sig! :-)