onsdag, mars 19, 2008

Minirundor

Sen jag var hos Dr. Gustafssom så har jag kört mina korta små minirundor varannan dag. 1.2km i söndags borta i Sumpan. 1.3km igår. I snöstormen.

Under själva passen känns det bra i senan. Jag vill bara bygga på mer och mer. Men förstår att det inte får gå till så. Inte ännu.
Efter passet, och några timmar senare, känns senan fortfarande bra. Det är inte fören dagen efter, när jag känner på senan, som den ömmar lite. Sedan kan det vara borta. Bara sådär plötsligt.

Svullnaden finns kvar. Jag kanske ska sluta oroa mig över den. 1.5 km varannan dag kanske är det rätta sättet att få ordning på det hela. Den sträckan fortsätter jag med någon vecka till i alla fall. Nu närmast blir det några minirundor uppe i norr. Men det ska väl gå det också. Så får vi se hur det känns efter det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det suger att vara skadad. Man får visa mer tålamod än Mahatma Ghandi.