onsdag, december 27, 2006

Kommer snart...

Så. Nu är den här. Nu är den uppe. Träningbloggen. Eller mera en träningsdagbok skulle jag vilja säga.
Jag kommer inte riktigt köra igång med den ännu. Några dagar kvar till det nya året. Vilket innebär att det är några dagar kvar till att passen börjar rulla in här.

För att ge lite fakta. Så är det löpning det hela handlar om. Det är det min träning består av. Inget annat. Eller, inte ofta i alla fall. Jag har tävlat på 800/1500m och hinder. Men de senaste åren har det i stort sätt bara varit skadebekymmer.
Opererad hälsena. Artoskopi i höger knä. Blödningar i vaderna. Inflamerade slämmsäckar på vänster knäskål. Samt det senaste. Som jag fortfarande har lite problem med. En stressfraktur i höger framfot. Samt en lättare bristning i vänster vad.

Vaden blir bättre och bättre. Men några dagar vila till är det som gäller. Sedan är det ett nytt år. Nya möjligheter. Och de ska tas.

Närmasta dagarna kommer jag även att försöka fixa till den här sidan lite bättre. Kanske någon bild. Kanske lite annan layout. Vem vet.

Inga kommentarer: